کد خبر : 1773981 | 23 مرداد 1400 ساعت 15:53 | 33.2K بازدید | 5 دیدگاه

با تایید باشگاه

انتقال رافائل واران به منچستر رسمی شد (عکس)

باشگاه منچستریونایتد دقایقی پیش تایید کرد که رافا واران مدافع رئال را رسما به خدمت گرفتنه است.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رافائل واران تنها یک سال دیگر با رئال مادرید به اتمام می رسید و با توجه به عدم تمایل این بازیکن پرافتخار به تمدید قرارداد، شیاطین سرخ موفق به جذب او شدند.  رافائل واران پنجشنبه دو هفته پیش به انگلیس سفر کرده بود، اما در شرایط قرنطینه قرار داشته و در نهایت 4 روز پیش راهی مرکز آموزشی باشگاه شد تا تحت آزمایش های پزشکی قرار گیرد.

 

 

1627888

 

 

قرار بود یک روز بعد قرارداد واران رسما امضا شده و او در تمرینات نیز شرکت کند تا بلکه بتواند در بازی برابر لیدز به میدان برود.

امروز اولین دیدار منچستریونایتد در لیگ برتر مقابل لیدز در استادیوم اولدترافورد است و مدیران یونایتد باید قرارداد واران را تا ساعت 12 شب جمعه تکمیل می کردند که در نهایت چنین نشد.

 

واران شماره 19 شیاطین سرخ را به تن خواهد کرد

 

1634131

 

 

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد در مورد آخرین وضعیت رافائل واران گفته بود:« انتقال واران هنوز 100 درصد نشده است. او با ما تمرین هم نکرده و متاسفانه مسائل اداری و قرنطینه باعث شده تا انتقالش هنوز صد در صد نشود اما به زودی این مشکل حل خواهد شد جزئیاتی کوچک، این انتقال را به تعویق انداخته است. مشکل اصلی مربوط به مسائل قرنطینه بوده ولی او در منچستر است هرچند نمی توانم بگویم چه زمانی برای ما بازی خواهد کرد.»

 

سرانجام دقایقی پیش باشگاه منچستریونایتد در وبسایت خود تایید کرد که انتقال رافا واران رسمی شده تا دغدغه روزهای اخیر به دست فراموشی سپرده شود.

 

 

1634132

 

دیدگاه‌ها